شنبه 7 آبان 1401 خواندن این مطلب 2 دقيقه زمان نیاز دارد

تفاهم نامه همکاری انتخاب الکترونیک و سازمان فنی و حرفه ای کشور

تحول و دگرگونی سریع و مداوم در منابع سخت افزاری و نرم افزاری بنگاه های صنعتی و اقتصادی و به کارگیری تکنولوژی های نوین در تمام ابعاد زندگی ، شرکت خدمات پس از فروش انتخاب سرویس را وادار به برنامه ریزی و پیاده سازی آموزش تخصصی و فرآگیر ساخته است . 

غلامرضا اکرام نیا مدیر ارشد فنی و آموزش خدمات مشتریان انتخاب الکترونیک گفت : تفاهم نامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه ای کشور و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با هدف توسعه مهارت نیروی انسانی در بخش های لوازم خانگی ( تعمیر و نصب محصولات تولیدی از قبیل: پکیج، اجاق گاز، یخچال، فریزر، لباسشویی، تلویزیون کولر گازی و انواع لوازم خانگی کوچک  و … )  و تاسیسات ساختمانی ( سیم کشی، لوله کشی، کاشی کاری و …)  با توجه به نقش و اهمیت این صنعت در آسایش خانواده ها به نمایندگی آقای غلام حسین حسینی نیا معاون محترم وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور و آقای محمد حسن فهیمی مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک منعقد گردید . 

به عنوان بخشی از مزایای این تفاهم نامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ظرفیت های گارگاهی 640 مرکز فنی و حرفه ای در سطح کشور
  • استفاده از ظرفیت بیش از 400 رسته شغلی در زمینه لوازم خانگی و تاسیسات ساختمانی
  • استفاده از مربیان آموزشی مراکز کل کشور
  • استفاده از مزایای قانونی آموزشی مصوب دولت در تبصره های آموزشی
  • به کار گیری نیروی آموزش دیده در سطح کشور و استفاده از ظرفیت نیروهای تحصیل کرده
  • برگزاری مسابقات مهارت ملی و ببین المللی
  • توانمند سازی شاغلین بر اساس پودمان های آموزشی استاندارد
  • بهره گیری از امکانات رفاهی و تفریحی و سمینارها در مراکزکشور
  • ایجاد آموزشگاه هم جوار کارخانه
  • این قرارداد به مدت 4 سال ادامه خواهد داشت

همچنین با تایید آقای امیرپاشا پیدایش مدیر عامل محترم خدمات مشتریان انتخاب الکترونیک و با همکاری اسنوا تک در دانشگاه اصفهان  واحدی جدید به نام  واحد R&D ( تحقیق و توسعه) خدمات با هدف به روز رسانی استاندارد های فنی و آموزشی خدمات بر مبنای 4 سر فصل آغاز به کار کرد.

  1. ایجاد روش سیستماتیک تهیه داکیومنت های فنی ابزارآلات نصب و تعمیر محصولات در شرکت انتخاب سرویس به شکلی که به روز ترین تجهیزات نصب وتعمیر، حمل محصول و.. پژوهش ، تهیه نمونه تست و آزمایش، جهت تولید انبوه .
  2. ایجاد مالکیت فکری و ثبت ایده های فکری تکنسین ها و نصاب ها ( ایجاد گنجینه دانش ) و بهره برداری و توزیع  آن در حل مشکلات فنی محصول، برگزاری آموزشی های غیر حضوری و سیستماتیک
  3. ایجاد رویدادها و آموزشی های غیر حضوری و سیستماتیک غیر رسمی ( فن آورانه ) به شکلی که موضوعات آموزشی در انتخاب سرویس نهادینه گردد
  4. تحول در سیستم گار گاهی و آزمایشگاهی انتخاب سرویس با دیدگاه عمق بخشیدن به تفکر و کارایی تکنسین